niedziela, 30 marca 2014

Nauka Japońskiego

Hej,wiem,że na pewno wielu lub chociaż paru z was interesuje się językiem japońskim tylko niezbyt wie jak zacząć i od czego.W tym poradniku podam wam parę stron do nauki japońskiego,kanałów na YT lub książek,które można zakupić w księgarni bądź przez internet.

Strony,które prowadzą bezpłatne kursy języka japońskiego:

Strona Benkyo
-Z tej strony korzystałem ja i bardzo jestem zadowolony z efektów.Nauka jest tutaj łatwa i przyjemna.
Strona Japonka 
-To była strona,którą pierwszy raz zobaczyłem jednak nie korzystałem z jej kursu,a raczej robiłem tam coś czego nie było na benkyo,a mianowicie ćwiczeń utrwalających.Traktowałem ją jako uzupełnienie kursu.

Strony z płatnym kursem języka japońskiego:

Strona Japoński6ka
-Nie mam pojęcia czy kurs jest dobry czy inny,ale jest płatny ze względu na to,że trzeba do niego dokupić podręcznik z lekcjami.
Strona Ichigo
-Strona,na której możesz zapisać się na zajęcia z języka japońskiego.

Inne strony pomocne do nauki japońskiego:

Podstawa japońskiego 

Druga strona z podstawami japońskiego

Na obu stronach są przedstawione podstawowe zwroty w języku japońskim.Ja zacząłem od zapoznania się z nim,wam też radzę.


Materiały przydatne do nauki japońskiego:

Strona z podręcznikami
-Do nauki japońskiego może się przydać również podręcznik multimedialny lub nie.Ta strona oferuje bardzo dobrej jakości podręczniki z nauczaniem języka japońskiego i nie tylko.

Kanały zajmujące się nauką języka japońskiego:

NaukaJapońskiego
-Kanał kobiety,która w każdym odcinku przedstawia parę zwrotów w języku japońskim.
Turpat
-Prowadzi on naukę znaków w języku japońskim jednak jego lekcje lepiej zacząć później,ponieważ zaczyna on naukę od katakany,a podstawą jest hirigana.

To chyba na tyle,mam nadzieję,że się podobało i do zobaczenia. 
/Maciek


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz