czwartek, 20 marca 2014

Recenzja Durarara!!

Hej z tej strony Maciej i dziś napiszę recenzję anime Durarara!!


                            Durarara!!

Opis:Akcja rozgrywa się w Ikebukuro,jednej z dzielnic w Tokio dokąd przyjeżdża jeden z bohaterów,Ryugamine Mikado,aby uczyć się w jednej z tutejszych szkół.Tuż po przyjechaniu nieco zagubiony ogromem miasta spotyka swojego najlepszego przyjaciela Kidę Masaomiego.W całej dzielnicy występują różne gangi,które mają własny kolor.W szkole poznają dziewczynę Sonoharę Anri,z którą również się zaprzyjaźniają.Każdy z przyjaciół skrywa tajemnicę,której pozostali nie mogą wiedzieć,a ta niewiedza doprowadza do niemałych problemów...
Muzyka:Tutaj jak najbardziej plus.Oba openingi są w mojej playliście do dzisiaj i bardzo je lubię.Nieco gorzej z endingami,soundtrack w anime wpasowujący się w klimat i za to daję duży plus.
Kreska:Całkiem okej,na temat kreski wypowiem się zaraz.
Bohaterowie:To chyba jeden z największych plusów tej serii.Pomimo naszej trójki występuje tu dużo postaci pobocznych,które razem z głównymi tworzą świetną całość.Pomysły na postacie były równie świetne.Jeździec bez głowy,człowiek rzucający praktycznie wszystkim na ulicy,aby złapać niesamowicie sprytnego i szybkiego Orihayę Izayę,czyli informatora w Ikebukuro.Było parę postaci,które nie tyle co mnie denerwowały,nie podobał mi się ich wygląd.Na przykład Kida,Saki i parę innych trochę mnie odtrącały i nie podobały mi się.
Ogółem:Mimo,że są tu główni bohaterowie,pierwsze odcinki skupiały się na postaciach pobocznych ukazując ich historię i jak żyją.Przez to związałem się bardziej z tymi pobocznymi postaciami,nie byli oni odstawieni tak bardzo na bok.Była jedna rzecz,która mi się nie podobała.A mianowicie ta nieszczęsna szczypta romansu.Saki i Kida-to było coś okropnego.Według mnie autorzy mogli to sobie darować.Z początku też irytowała mnie Anri,ale z czasem dowiadujemy się wszystkiego dlaczego jest taka,a nie inna.Całość trzymała bardzo wysoki poziom dlatego te anime otrzymuje ode mnie tą ocenę,a nie inną:

10/10

/Maciej
W dodatku czytałem niedawno,że anime będzie miało drugi sezon więc czekajmy na kontynuację tego dzieła.
 
  

1 komentarz: