środa, 19 marca 2014

Recenzja Ao no Exorcist

Hej z tej strony Maciej i chciałbym napisać dziś recenzję Ao no Exorcist.Przepraszam,że nic wcześniej nie wstawiałem,ale moja klawiatura odmawiała posłuszeństwa i nie mogłem pisać.Nagle od tak zaczęła działać.



                                               Ao no Exorcist

Opis:Rin oraz jego brat Yuki Okumura prowadzą spokojne życie wraz z ich ojcem,który jest również księdzem.Jednak dnia kiedy Rin odkrywa prawdę o swojej rodzinie wszystko się zmienia.Okazuje się,że ich ojciec nie jest prawdziwy,a tak naprawdę są oni synami szatana.Okazuje się,że Rin ma moce swego prawdziwego ojca co czyni go bardzo potężnym,ale niestety wiele osób ruszyło w pogoń za Rinem.Od tamtego czasu Rin poprzysiągł,że zabije szatana.Ale to nie wszystko.Jego cichy dotąd brat okazuje się egzorcystą i będzie on uczył swojego brata Rina.
Muzyka:Tu się bardzo zawiodłem.Openingi i endingi nie wpadły mi w ucho,ale sytuację podratował soundtrack w trakcie anime.
Kreska:A tutaj o dziwo kreska mi się bardzo podobała co daje bardzo duży plus dla serii.
Bohaterowie:Rin,Yukio w sumie to wszyscy byli świetni.Oprócz jednej osoby,a mianowicie Shiemi.Zachowywała się dziecinnie i dawało to jak dla mnie trochę niesmaku.
Ogółem:Anime jak dla mnie bardzo dobre.Gdzieś czytałem zanim to obejrzałem,że akcja zwalnia i w ogóle wieje nudą potem.Ten kto to pisał powinien się puknąć w czoło.Akcja była ciągle,co chwilę jakieś walki,zwroty akcji ciągle się coś działo i nie zgodzę się z tym,że akcja zwolniła.Cieszę się,ze nie zrobili z tego romansu,bo to najgorsze co mogli z tym anime zrobić.Pomimo irytującej Shiemi,która w sumie pomimo,że mi się nie podobała musiała tam być.Musiało być parę wątków ''uspokajających'',bo wszystko działo się bardzo szybko.A takowe wątki zostały sprytnie i bardzo dobrze dodane co oczywiście jest na plus.Więź między braćmi,która była kluczowa też była bardzo dobrze zastosowana.Ogólnie nie mam dla tej serii żadnych minusów,a nie przepraszam jest jeden minus,a mianowicie film.Stworzono film do tego,który był dla mnie bardzo słaby i gdyby mogli na pewno by stworzyli lepszy.Pomimo tego i tak daję serii zasłużone:

10/10
/Maciej
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz