sobota, 5 kwietnia 2014

Już jest !

       ~!~ Fairy Tail 2014 już ruszyło ~!~

Już się pojawiło. Najnowszy odcinek Fairy Tail został opublikowany dzisiaj na stronie animeon.pl ok. godziny 11.30.

Wiemy już że druga seria Fairy Tail będzie zawierać nie 175 odcinków jak poprzednia seria a 50. Może to i lepiej a może gorzej. Z ilości zapowiedzianych filmików można wywnioskować że prawie w ogóle nie będzie fillerów. Dla mnie to i lepiej. Fabuła może i będzie krótsza ale na pewno bardziej widokowa i lepiej skonstruowana.

Oglądając pierwszą serię miałem wrażenie że autorzy nie do końca wiedzą w jakim kierunku ma pójść Fairy Tail. Ostatecznie skończyło się na wielkim turnieju. Teraz? Teraz wszystko jest lepiej zaplanowane. 

Po obejrzeniu pierwszego odcinka jestem w niebo wzięty. Pierwsze minuty mocno dezorientują, ale po obejrzeniu openingu wszystko się wyjaśnia. Postacie tak jak zaplanowali zostały zmienione. Może to tylko takie moje złudzenie, ale wydaje mi się że poprawili oświetlenie i ostrość postaci. 

Oppening, ending jak i soundtrack są wyśmienite. Bardzo mi się spodobały. Dodają klimatu całemu odcinkowi. Niestety Opening bardzo nawiązuje może nie do samego pierwszego odcinka ale do zapowiedzi tego co się będzie działo. Czy to źle że pokazali co będzie się później działo? Moim zdaniem dobrze zrobili. Po obejrzeniu tego jestem w 100% pewien że obejrzę następne odcinki. 

Kolejne epizody będą wyświetlane co tydzień. Dam wam dwa linki do stronek, na których będziecie mogli spokojnie oglądać całą serię, a w pierwszym z nich nawet poznać tytuł a także dokładną datę premiery 3-4 odcinków do przodu.

Link 1: http://www.fairytail.wbijam.pl

Link 2: http://animeon.pl/anime/fairy_tail_2014/

Serdecznie zapraszam i gwarantuje że nie będziecie zawiedzeni.

Pozdrawiam.//Yamato






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz