środa, 9 kwietnia 2014

Recenzja Freezing


                                                                   ~Freezing~

Gatunek:Ecchi,Romans,Harem,Akcja,Nadprzyrodzone,Akcja,Science-Fiction,Seinen

Ilość odcinków:12

--------------------------------------------------------------------
    Wczoraj obejrzałem te anime i nie mogłem się powstrzymać z napisaniem jego recenzji.Świat najechali kosmici nazywający się Nova.Nasz główny bohater,który stracił siostrę,gdy ta broniła świat przed ich najazdem podążył za jej śladami i zaczął się uczyć w Akademii Genetics.Szkoli się w niej Pandory czyli zmodyfikowane genetycznie dziewczyny,które są nadzwyczaj silne oraz Limiterów czyli chłopców,którzy mają moc dzięki,której zamrażają przeciwników,aby Pandora mogła ich wykończyć.Każda Pandora ma swojego Limitera,oprócz naszej głównej bohaterki Bridgette L.Satellizer,która wzbudza strach swoją wielką siłą.Pomimo ostrzeżeń Aoi Kazuya(główny bohater) postanawia zostać jej Limiterem.
    Muzyka zawiodła,opening i ending nie,nie i jeszcze raz nie.Całe szczęście soundtrack podczas walk był genialny i to ratuje sytuację.Od grafiki też nie najgorzej,czytając komentarze większość skarżyła się na kreskę,jednak dla mnie pasowała i nie mam co do tego zastrzeżeń.
    Mamy tu Aoi Kazuyę,który dla większości dziewcząt wydaje się słodki co owocuje jego haremem,ale spokojnie spokojnie nie jest on aż tak przesadzony.Natomiast ecchi było za dużo.Na każdym kroku twórcy na siłę wpychali nam to na ekran i za to daję minus.Drugą postacią jest ,,Nietykalna Królowa'' czyli Satellizer- najsilniejsza Pandora w całej akademii.
    Motyw romansu chyba nie muszę go zbytnio tłumaczyć,wyglądał dokładnie tak samo jak w większości anime.Chociaż na tyle dobrze,że nie był on tematem przewodnim tylko trzymał się z boku i był jak dla mnie na plus.Anime było bardzo przewidywalne,Satellizer zaczyna przegrywać nagle Aoi dostaje szału,włącza się jego moc,wszyscy zaszokowani jak on to zrobił,Satellizer pokonuje przeciwników,i tak ciągle i ciągle,aż do bólu.W ogóle porażka bohaterów nie wchodziła w grę,oni zawsze wygrywali więc nie ma co się martwić podczas oglądania.Pomimo tego końcówka była naprawdę rewelacyjna.Choć niektórych rzeczy się domyśliłem i tak mi się bardzo podobała i gdyby nie ona moja ocena na pewno byłaby niższa.Jak najbardziej polecam,a moja ocena to:

~9/10~
Minusy:
~Przesadna ilość wątków ecchi
~Bardzo przewidywalna fabuła
//Maciej
Anime posiada drugi sezon.  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz