piątek, 18 kwietnia 2014

Recenzja Freezing Vibration

                                                 ~Freezing Vibration~

Ilość odcinków:12

Gatunek:Ecchi,Dramat,Harem,Wojskowe,Seinen,Science-Fiction

Uwaga! W recenzji mogą znajdywać się spojlery.

--------------------------------------------------------------------

    Jak zawsze przed oglądnięciem anime czytałem komentarze użytkowników.Wielokrotnie widziałem jak ktoś pisze,że ten sezon jest beznadziejny,bohaterowie zeszli na dalszy plan itd. itp.Nie mogłem uwierzyć,że zepsuli tak świetną serię więc postanowiłem sprawdzić czy mają rację.
    W początkowych odcinkach wszystko skupiało się na Pandorach i to jest to o czym wcześniej pisałem czyli odstawienie na bok głównego bohatera.Szczerze ja zapomniałem w trakcie oglądania o nim,ale to dlatego,że akcja i fabuła doskonale zamaskowały jego brak.To w sumie i dobrze,bo z początku faktycznie nie był on do niczego potrzebny i mieszanie go do akcji byłoby gorsze więc lepiej,że sobie dali z nim spokój.
    Potem Aoi wrócił i działo się bardzo dużo,więc nie wiem o co tyle zachodu,że go nie było wcześniej.Późniejsze odcinki zboczyły nieco z głównej fabuły,a w zamian dostaliśmy świetną i interesującą historię na tyle,że cały czas miałem otwartą buzię i czekałem na więcej.
    Końcówkę zostawię na później teraz przejdźmy do pomniejszych rzeczy.Muzyka na pewno o wiele lepsza niż w pierwszym sezonie i to trzeba przyznać.Opening był boski,ending może trochę gorzej.Od strony graficznej chyba nic się nie zmieniło od pierwszego sezonu choć mogę się mylić.Fabuła tej serii była o wiele lepiej dopracowana i bardziej głęboka niż ta w pierwszej.W bohaterach trochę mnie wkurzała Rana swoim dziecinnym zachowaniem,ale za to wzbogaciliśmy się o wiele ciekawych postaci.
    Końcówka była za to bardzo średnia.Chiffon,która w pierwszym sezonie wydawała się być słabsza od Satellizer,była wręcz niezniszczalna i nawet potężne ataki Novy nic jej nie robiły.Wszystko skupiło się na niej.Główni bohaterzy nic nie wnieśli do końcówki,oni tam tylko byli i nic więcej.Pokazano ich jako bardzo słabych choć wcześniej sobie dawali świetnie radę.Już po wszystkim ostatnie minuty odcinka pozostawiały wiele pytań i chyba sugerują kontynuowanie serii.

    Pomimo dość słabej końcówki,negatywnych opinii o tej serii,mi się podobała o wiele bardziej niż sezon pierwszy.Mam nadzieję,że pojawi się sezon trzeci i będę go wyczekiwać.Choć te anime miało parę wad dam ocenę taką,a nie inną:

10/10

/Maciej
   
    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz