poniedziałek, 10 lutego 2014

[ANDROID] Anime Otaku

Anime Otaku nie jest dość specyficzną grą, ponieważ na iOS widziałam wiele podobnych. Jest dość prostą grą oczywiście dla tych, którzy są wiernymi fanami anime, czym więcej anime obejrzanych tym lepiej Ci w niej na pewno pójdzie.
Dla osób, które dopiero zaczynają  się interesować A&M będzie trochę trudniej lub prawie w ogóle nie będą mogły sobie poradzić zaraz wyjaśnię dlaczego.


W ta gra polega na tym, że po naciśnięciu PLAY wyskakują nam na ekranie twojego telefonu (mówie telefonu, bo na tablety ta gra nie działa, ponieważ nie jest jeszcze do nich dopasowana) zdjęcia postaci z anime,które już na pierwszy rzutu oka można zauważyć, że są z tasiemców ze starych anime i bardzo mało postaci z tych bardziej znanych anime, ale jeżeli dobrze doczytałam mają nie długo dodawać postaci z tych nowszych.
Po odgadnięciu imienia, nazwiska czy ksywki postaci nabijają nam się punkty.

Ogólnie:
Bardzo dobra aplikacja, nie mam do niej wielu zastrzeżeń, tylko te, które są na górze.
Fajnie jest powspominać stare anime i świetnie się bawić i tym samym zabijać szarą nudę.
Często dodają nowe postacie i bardzo mnie to cieszy.
Polecam im ludziom, którzy chcą sprawdzić swoją pamięć i  wiedzę.

Mam nadzieję, że komuś pomogłam znaleźć fajna aplikacje:)
Zamieszczam tutaj jak to wygląda po otworzeniu gry  i po naciśnięciu PLAY.

Korekta:Maciej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz