poniedziałek, 10 lutego 2014

Recenzja School Days

Hej z tej strony Maciej i długo się zastanawiałem recenzję jakiego anime napisać.Padło na Scholl Days.Zanim zacznę mam jedno pytanie,a mianowicie jak oceniacie naszą nową autorkę Kasandrę?


Anime : Scholl Days


Makoto Itou to przystojny,zboczony nastolatek.Pierwszego dnia drugiego semestru liceum zauważa dziewczynę o imieniu Kotonoha,która mu się spodobała jednak nie ma odwagi aby z nią porozmawiać.Później okazuję się,że chodzą razem do jednej klasy ba jeżdżą tym samym pociągiem.Sekai Saionji zauważa problem Makoto i stara mu się pomóc.Przy jej pomocy Makoto i Kotonoha spotykają się tym samym zaczynają być ze sobą.Jednak Sekai również podkochuje się w Makoto.Co z tego będzie?


Nie no co ja robię mam recenzjować te anime?Chyba oszalałem.No cóż zacznę od głównego bohatera.Jak dla mnie jeden wielki debil.Bawił się uczuciami innych dziewczyn dając im nadzieję na coś większego,a tu klapa.Były tylko na parę razy potem szukał innych i tak dalej.Ogólnie te anime to jeden wielki pokręcony romans z domieszką horroru.Końcówka jak najbardziej świetna i jednocześnie szokująca totalnie.Niespodziewany zwrot akcji jak dla mnie był na duży plus.Najbardziej szkoda mi było tych wszystkich dziewczyn,które były tylko zabawką dla Makoto.Opening i Ending nie najlepszy,ale znośny.Sam soundtrack w anime był dobry, podobał mi się.Moją ulubioną postacią jest Kotonoha choć była głupia wybaczając Makoto jego wszystkie zdrady.Fabuła,której w romansach zazwyczaj nie ma była tu bardzo ciekawa.Nie wiem czy polecać to anime czy też nie, powiem tak,na pewno nie jest to pozycja dla młodszych widzów oraz dla osób o słabych nerwach choć przez większość anime nie wydaje się żeby było to choć trochę straszne.Dobra dość,bo zaraz wam zaspojeruję :P Ogółem,jak dla mnie było super nie wiem do czego się przyczepić może ewentualnie do tego,że kreska niezbyt mi się podobała i postacie również,za to minus.

Ocena:
-minus za kreskę


9/10


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz