niedziela, 23 lutego 2014

Recenzja Mirai Nikki

Hej z tej strony Maciej i napiszę dla was dziś recenzję anime,Mirai Nikki.Tak przy okazji to zapraszam serdecznie na stronę naszej autorki,Kasandry. https://www.facebook.com/pages/Jestem-Otaku-moje-%C5%BCycie-ma-sens/795443370485375?fref=ts

Anime:Mirai Nikki


Opis: Yukiteru Amano,nasz główny bohater, prowadzi pamiętnik,w którym to zapisuje dosłownie wszystko co się dzieje wokół niego.Pewnego dnia budzi się zdziwiony,ponieważ w jego pamiętniku znajdują się wpisy,których nie pisał,ba te wpisy mówią to co się wydarzy w przyszłości!Niedługo później okazuje się,że Bóg świata umiera i potrzebuje następcy.Tak rozpoczyna się gra o przetrwanie dwunastu właścicieli pamiętników przyszłości.Do Yukiteru dołącza się jego koleżanka z klasy Yuno Gasai,która już na początku zadeklarowała,że będzie bronić Amano do samego końca.

Fabuła: Według mnie wszystko świetnie przedstawione,motyw pamiętników przewidujących przyszłość jak najbardziej oryginalny i dobrze zastosowany.Nie wiem co mogę tu jeszcze napisać więc lecimy dalej. 
Muzyka: Muzyka nie podobała mi się.Opening i Ending przewijałem najszybciej jak się dało,ale za to soundtrack w anime był ciekawy i bardzo dobrze wpasowywał się w klimat.
Kreska: Jak wiecie nie narzekam na kreski zbyt często więc nie ma co się rozpisywać,podobała mi się.
Bohaterowie:Yuno,która ma skrajną obsesję na punkcie Yukiteru,którego ciągle broni jest ciekawym pomysłem.Postacie poboczne mnie irytowały,ale osoby,które posiadały pamiętniki były ciekawe i bardzo zróżnicowane.
Ogółem: To anime jest świetne i polecam je każdemu,oprócz osobom ze słabymi nerwami,bo są tam momenty dramatyczne oraz dosyć straszne.Muszę powiedzieć,że cała seria była mroczna.Tajemnica Yuno,która nie może wyjść na światło dzienne,to co robiła by bronić Yukiteru,jej psychopatyzm,który doprowadził do całkowitego zniszczenia i mógłbym wymieniać więcej,ale jest tam jeszcze coś.Jest tam romans,który wzbogacał całą serię.Końcówka to kolejny wyciskacz łez choć po odcinku tak jakby 27 wszystko się zmienia i widz powinien być zadowolony.Anime jak najbardziej dobre.
Ocena:10/10
/Maciej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz