niedziela, 9 lutego 2014

Recenzja Sword Art Online

Hej z tej strony Maciej i jakoś wzięło mnie na zrobienie recenzji jakiegoś anime.


Anime: Sword Art Online

Jest 2022 rok.Uczeń gimnazjum Kazuto Kirigaya znudzony swoim zwykłym życiem kupuje nowo powstałą technologię NerveGear dzięki,której może przenieść się w świat gier.Jednak podczas użytkowania odkrywa pewien błąd,z menu zniknął przycisk wylogowania.Niedługo po tym odkrywa brutalną prawdę o SAO.Wszyscy użytkownicy zostali zamknięci w wirtualnym świecie,a jedynym sposobem na wydostanie się jest przejście 100 pięter gry,na których końcu czyhają potężne bossy.Jednak jest jedno ale gdy gracz umrze w grze umiera również w prawdziwym świecie.Od tego czasu Kirito(taki przybrał nick w grze) próbuje wydostać się z wirtualnego świata i wrócić do normalnego.

To anime jest moim ulubionym z tego względu,że było moim pierwszym tytułem.Jednakże nie tylko.W SAO urzekła mnie niesamowita fabuła,akcja,kreska oraz cudowny i odgrywający jedną z głównych ról romans.
Oprócz tego podobał mi się cudny Opening oraz postacie poboczne,które były bardzo zróżnicowane.SAO wzbudza dużo kontrowersji jedni to kochają,a drudzy nienawidzą.Mnie to anime wciągnęło i obejrzałem całe w dwa dni.Ja osobiście należę do tych pierwszych.Jako,że je uwielbiam mogę z czystym sumieniem postawić taką ocenę.Polecam SAO każdemu kto zaczyna przygodę z anime .To tyle do usłyszenia :D


Ocena:

10/10

1 komentarz:

  1. Wiesz tu się z tobą zgodzę.Teraz jak na to patrzę nie wydaje mi się ono aż tak świetnie jak uważałem kiedyś.

    OdpowiedzUsuń