niedziela, 9 lutego 2014

Recenzja Highschool of the Dead

Hej z tej strony Maciek i dzisiaj napiszę kolejną recenzję anime ^^

Wczoraj zacząłem oglądać anime ,,Lucky Star''.Jednakże skończyłem mój seans tuż po pierwszym odcinku,ponieważ chyba pierwszy raz spotkałem się z tak płytkim i brzydkim anime jakim jest to.Co prawda jest to komedia i odmóżdżacz,ale z tego co widzę takie anime nie są dla mnie.Nie polecam chyba,że ktoś szuka anime przy którym myślenie nie przydaję się do niczego.

Anime:H.O.T.D. Highschool of the Dead

Świat jest pogrążony w tajemniczej zarazie przez którą ludzie zamieniają się w zombi,które atakują żywych,aby powiększyć swoją armię.Pewnego dnia pod bramy liceum przychodzi jeden z zainfekowanych.Woźny widząc,że z przybyłym jest coś nie tak idzie aby go przegonić.Podczas próby odepchnięcia zainfekowanego ten łapie go za rękę i gryzie tym samym również zamieniając go w zombi.Całe wydarzenie widział główny bohater o imieniu Takashi stojąc na balkonie.Czym prędzej pobiegł wszystkich ostrzec.Uczniowie nie mogący przyjąć do wiadomości co się stało nie wierzą mu.Potem sam dyrektor zgłosił całą sytuację.W liceum wybuchła panika,wszyscy zaczęli uciekać.Niedługo po tym  prawie wszyscy zostali zainfekowani.Z masakry przeżyło pięciu licealistów i pani pielęgniarka,którzy od teraz próbują skontaktować się ze swoimi rodzinami i trafić do swoich domów co nie będzie łatwym zadaniem.Jest jeszcze jedna rzecz,która wszystkich interesuje-skąd wzięła się zaraza? Tego dowiecie się oglądając te anime.


Co mogę powiedzieć o tym anime,cóż wspominam je bardzo dobrze.Temat zombi?Chyba każdemu dobrze znany,choć tutaj przedstawiony trochę inaczej.Duża ilość funserwisu według mnie dawała miły odpoczynek od tej całej zgrozy.Elementy erotyczne,których było czasem za dużo tylko trochę przeszkadzały.Dużo osób uważa,że lepiej by było bez tego wszystkiego,sam horror i tyle,jednak ja tego nie popieram.Oprócz wyżej wspomnianej nieco zmienionej tematyki zombi podobały mi się te wszystkie efekty specjalne podczas zabijania zombi w stylu zwolnionego tempa itd.,kreska która jak najbardziej pasowała,ale niestety jak dla mnie muzyka tutaj leży.To jeden jedyny minus.Opening i Ending nie podobały mi się,a wręcz odrzucały.No i te niewyjaśnione zakończenie,które pozostawia wiele do życzenia.Mam nadzieję,że będzie drugi sezon co można wywnioskować po końcówce OVA,która była świetna i zabawna.Podsumowując anime jak najbardziej polecam,ale jeżeli spodziewasz się tu ciągłej walki z zombi dramatu i horroru to te anime nie jest dla  ciebie.Moja ocena to:
-Minus za muzykę i czasem za dużo erotyki



Ocena:


9/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz