piątek, 28 lutego 2014

Recenzja Elfen Lied

Hej z tej strony Maciej i dzisiaj napiszę dla was recenzję anime Elfen Lied.


Anime:Elfen Lied


Opis: Nasz główny bohater o imeiniu Kouta stracił rodziców w wypadku,którego nie pamięta.Pewnego dnia przyjeżdża do miasta,a dokładniej do swojej kuzynki Yuki,z którą za dziecka się
przyjaźnił.Kouta i Yuki postanowili pójść na spacer po plaży aby powspominać stare czasy.Nad morzem Kouta zauważa tonącą oraz nagą dziewczynę.Była ona niezwykła ponieważ miała na głowie dziwne rogi oraz potrafiła mówić tylko ,,Nyu''.Zabrali dziewczynę do domu i postanowili,że zamieszka z nimi.Kim jest ta dziewczyna? Dowiecie się oglądając właśnie te anime.

Muzyka:Nie,nie i jeszcze raz nie.OP i ED jak dla mnie są koszmarne,sam soundtrack w anime już nieco lepiej,ale i tak słabo.
Kreska:Pod względem graficznym jak dla mnie dobrze,kreska mi odpowiadała.
Bohaterowie:Nyu/Lucy dla mnie świetna postać.Kouta i jego kuzynka to zupełnie inna historia,która według mnie pogorszyła anime.Yuki,która z odcinka na odcinek stawała się coraz bardziej irytująca,Kouta niezdecydowany,nie przypadł mi do gustu jako główny bohater chociaż to może lepiej niż w większości anime czyli,główny bohater jest najlepszy wszystko umie najlepiej i każda dziewczyna się za nim ugania,nie,tutaj było zupełnie inaczej i sam nie wiem czy to na plus czy minus.
Ogółem:Na pewno nie jest to pozycja dla młodszej widowni to mówię od razu.Połączenie horroru z ecchi wypadło o dziwo bardzo dobrze i przyjemnie się to oglądało.Za to romans to był jakiś żart,był taki suchy i płytki,że mogli go sobie darować wyszłoby to na pewno lepiej.Bohaterzy jak wcześniej wspomniałem,poboczni byli lepsi i lepiej zrobieni od głównych.Teraz może coś pozytywnego.Cała masakra jaką siała Lucy,elementy ecchi,rzadka ilość funserwisu(chyba wcale go tam nie było)dawały naprawdę dość przerażający i mam nadzieję,zamierzony efekt.Całość traktowałem jako dobry horror z dużą ilością krwi.Anime mogę polecić,ale osobom ze słabymi nerwami bądź dzieciom stanowczo odradzam.Nie spodoba się te anime również komuś kto zobaczył,że anime jest w kategorii ecchi i liczy na dobrą komedię mogę powiedzieć,że się myli i to anime nie jest dla niego.Tyle starczy,ale się rozpisałem :D
Ocena:
7/10
-Muzyka leży
-Oklepany i niepotrzebny romans
-Irytujący główni bohaterzy
 
/Maciej

1 komentarz: