środa, 12 lutego 2014

Recenzja Another

Hej z tej strony Maciej i dziś postanowiłem napisać recenzję anime-Another.Nie mam nic wam do powiedzenia więc przejdę do rzeczy.Prawie zapomniałem od dziś będę pisał recenzję nieco inaczej zobaczycie sami, wy mi powiecie czy taki układ jest lepszy bądź gorszy.

Anime:Another


Historia zaczyna się 26 lat temu kiedy to dziewczyna o imieniu Misaki,która była dość popularna,nagle zmarła.Uczniowie klasy zszokowani tym postanowili udawać do końca roku jakby Misaki nadal żyła.Jest rok 1998,do klasy trzeciej gimnazjum dochodzi nowy uczeń,nasz główny bohater Kouichi Sakakibara.Chłopak zaczyna się zaprzyjaźniać z tajemniczą dziewczyną z klasy,Mei Misaki.Po paru dniach zaczyna wyczuwać,że coś dziwnego dzieje się w klasie.Wszyscy udają jakby Mei nie istniała,a na dodatek nikt nie chce powiedzieć dlaczego.Do tego wszystkiego dochodzi coś jeszcze mroczniejszego i tajemniczego,mianowicie uczniowie klasy zaczynają umierać w dziwnych okolicznościach.Czy bohater dowie się prawdy? Czy uda im się zatrzymać serię zabójstw? Dowiecie się tego oglądając te anime.

Cóż,Another jest jednym z moich ulubionych anime.Najbardziej podobał mi się tu dramat i tajemniczość,której na pewno nie brakowało.Całość obejrzałem w jeden dzień.Napisałbym jeszcze dużo rzeczy,ale dziś chcę spróbować nieco innego typu recenzji,a mianowicie:

Fabuła:Jak najbardziej na plus.To wszystko,ten dramat i tajemniczość dawały,że tak powiem ''smaczku'',a pod tym wszystkim kryła się jak najbardziej znakomita fabuła.
Muzyka:Opening,nie podobał mi się,ale zawsze jak go słuchałem,aż mi ciarki przechodziły więc na pewno na plus.Ending nie podobał mi się absolutnie.Ogólny soundtrack w anime był dobry, dodawał klimatu.
Kreska:Rzadko narzekam na kreski w anime,tutaj nic specjalnego,plus.
Bohaterowie:Wszyscy bohaterowi byli inni,chociaż nie była to armia klonów tak jak w przypadku niektórych anime.Główny bohater mi się nie podobał,na początku go pomyliłem z dziewczyną :D A Mei,akurat była całkiem fajna choć bardzo tajemnicza.Postacie poboczne były świetne,z całej serii najbardziej polubiłem Akazawę.
Ogółem:Anime jak najbardziej polecam,jednak odradzam je każdemu kto boi się rozlewu krwi lub strasznych scen,a dla innych takie anime powinno stać jak najwyżej w liście.Polecam,a moja ocena to:

10/10    
         Nic dodać nic ująć,to anime było świetne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz